donderdag 17 februari 2011

Daar is de lente, daar is de zon

Misschien een beetje voorbarig (of heel erg  optimistisch), maar vandaag had ik al een beetje een lentegevoel. En als de lentekriebels voelbaar zijn, dan begin ik onmiddellijk het liedje 'Een vrolijk lentelied' te neuriën. Jammer genoeg kan ik het neuriën niet op de blog  plaatsen. Daarom heb ik het liedje voor jullie gedownload (jaja, die vreemde man hier onder). Ik stel voor dat jullie het liedje aanzetten en vervolgens naar de leuke lentekiekjes op 't Schaperke kijken. Veel plezier!


Samen spelen op de speelplaats:













Afscheid nemen van Gerda. Tot morgen, Gerda!



En weer samen spelen en poseren op de foto:














Een rekenlesje buiten met stoepkrijt:








De tafel van 10 versieren op het honderdveld:



En de tafel van 4 kennen we ook al goed!





Kan jij het foutje in de tafel van 4 vinden? Maar foutjes maken mag, want we moeten nog zoveel leren!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten